What a day

Körde ett snabb pass på jobbet och sedan har jag ägnat mig åt andra aktiviteter! Tanken var att jag skulle ha två dans pass.. Då upptäcker jAg alldeles innan att turbo har tuggat sönder mina hotpants, så som straff tog jag på mig mina löpartights och snabba skor och begav oss till sidsjön på intervall träning. I och med att turbo Har tappat lite kondition så fick vi varva gå med spring!

Turbo är så rolig för ni vet själv hur soffan kan se lockande ut när man ska ta sig ut, att man alltid finner anledningar till att slippa träna. Så är turbo 24/7 bara när det gäller kondition nu efter att han gjorde illa tassarna. Men nu är vi på gång igen! Det är så roligt att se turbo springa bakom en eller försöka springa om, hur han flåsar och man tror att han ska dö men egentligen så är han så himlans lycklig och ropar nästan - tack mamma att du tog med mig ut! Fan vad härligt!!!!! Det är ju precis den känslan man får när man faktiskt har tagit sig runt löpspåret eller till gymmet osv. Tubbe ser så lycklig ut och busar runt och gosar med mig när jag stannar för att överösa honom med pepp och beröm!:)

(Turbo gillar sin nya plats, dyna borta =hundsäng)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback