Preparing

Nu har vi förberett inför Jämtlands triangeln, cirka 1,5 -2 mil om dagen, måndag-torsdag. Längtar, det kommer bli super kul, härligt och fin miljö. Härlig strapats att få utmana sig själv och prova något nytt! Underbart! Blir skönt att få ha Jon och mig själv för oss själva och släppa omvärlden, glömma allt och alla och inte få en stund till att tänka på allt bakom oss. Att bara få vandra framåt och inte veta vad som ligger framför oss, det är semester. Att få vila upp sinne och själ, då måste fjällen vara det bästa rehabcentret. Välkommen till vildmarken Natalie kommer det stå någonstans :) har inga särskilda förhoppningar om väder och vind, utan vi tar det som det kommer.




lille man lämnar vi hemma eftersom han har urusel kondition och vill bara ha vatten paus hela tiden. Jag konmer sakna ihjäl mig men det ska nog gå bra . jag har ju Jon <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback