Tålamod

Nej! Jag kunde inte hålla mig längre. Mina 501 original shrink to fit brallor som jag köpte i december blev ju knappt använd eftersom dom var så stor för 28" så nu äntligen tog jag tag i dom och sandpapprade dessa ist. Egentligen ska man använda dom 1år innan första tvätt men ja, fy på mig. Vill ju bara kunna använda dom eftersom dom är då jävla snygga!!!

Så in i tvätten på 60 grader och provade i morse, längden blev klockren och benen smala och bra, men rumpa blev lite stort så nu kör jag 95 grader tvätt och håller tummarna för att dom inte ska bli för små :0 då dör jag!!! Hoppas tvätten hinner bli klar innan jag åker på jobbet kl 13 bara!!!! Så hinner jag sträcka benen osv :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback