Progress

Det tar sig! Turbo är snabblärf och villig att träna hårt, han älskar det! Det enda är bara att jag måste lugna ner mig själv, jag vill ju att han ska kunna allt på engång eftersom han är så snabblärd som sagt, problemet då är ju att ingenting blir befäst utan bara ytligt och ibland. Så mellan gångerna så befäster jag faktiskt alla övningar ordentligt innan jag lär honom nya saker.

Det vi övar på nu är vardagsvård, detta är sådant han ska kunna så de räknar jag inte in som tricks. Nu är det nos target -mot hand så att jag sedan kan öppna munnen på honom och kolla tänder. Och vid varje frukost och middag utnyttjar jag den positiva situationen till att klippa någon klo, kloklipp= mat =kloklipp. Ska nog gå undan det här :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback