Mixing

Blogg.se appen är som vanligt ur funktion så det blir att man drar sig för att blogga när alla bilder är på telefonen! Men nu har jag tagot mig en omväg och mailat en del bilder till mig själv så jag kan publicera här.
 
Här om dagen tog vi en mysig promenad med Jons syster, pappa och lilla Alve. Turbo och Lucy var så klart med! Vi tänkte ta en sväng runt sidsjön men där var det så oerhört mycket slask och svårt att ta sig fram med barnvagn och spring skor, så vi tog en vinglig väg runt södermalm istället och avslutade med en härlig kopp kaffe i solen hos Linn och Alve.
 
 
Igår blev vi bjuden på årets första grillning!!!! Nomnomnom:) Åker oftare till min syster när detta serveras ;) hehe
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback