Längtan

Vad händer?! Jag har fått "lite" sug efter att få skriva av mig lite! Tror att det har att göra med att allt är så tipp topp (peppar peppar!) jobbet funkar bra, kärleken är fantastisk och solen tittar fram, glädje i allas ansikten och turbo och jag är igång mer än någonsin med att träna kondition och klicker träning.

Har precis beställt hem tre böcker från adlibris, HALLGREN, ANDERS:KLICKERTRÄNING/ HOLMBERG, PETER:HUNDLYDNAD MED KLICKER/ JAKOBSSON, ÅSA:VARDAGSLYDNAD MED KLICKER.

Detta ska bli oerhört spännande att få börja grundlösa och få mer inspiration till nya övningar och lite smarta tankar kring lydnad :) längtar!

Nu blir det sova och ta igen mig inför morgondagen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback