Jarå

Hej!

Skriver från mammas knä, hon bloggar så tänkte att jag kunde göra det med.

Är uttråkad, försöker vila lite medans hon läsare tidningen, jag får inte ens smaka lite på den. Det är typiskt de.

Väckte mamma lite roligt idag, hehe jag skulle precis smyga ner till fotändan och kissa lite men då vaknade Natalie så jag försökte sova en stund till men de går inte med kiss i blåsan så jag började leka och bita lite på henne så hon skulle vakna;) tillslut så gick det.

Så i vanliga fall så brukar jag kunna hålla mig genom min frukost och sedan går vi ut, men nu var de svårt, samtidigt som Natalie la upp min frukost så kissade jag på mig:/ bu.. Men jag blir snart stor och lär mig hålla en stund till snart:)


Jag tycker de är super mysigt att ligga i armhålor! Kolla bilden;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback