Dåligt humör idag!

Alltså fy dan vad jag inte är på humör idag, har sovit hela dagen och sen vaknade jag när roomie 1 kom hem jag hälsade snällt men hon skulle promt krama mig så jag nafsade henne på näsan, vet att man inte får men va tusan.

Sen så gick vi ut och skulle träffa två andra hundar, en nellie och Rocky. Visste ni föresten att jag heter Roky egentligen??;) men jag gillar Turbo bättre!! Ja iaf så ville ju jag leka av mig lite men ingen av dom ville ju så jag blev typ as arg, skällde på dom och jagade dom... Typiskt de där, inte min dag idag, och ja jag vet att jag inte ska men har bitit båda mina roomies i armarna idag också,, båda för att jag är sur och för att min tänder kliar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback